Skip to content

משכנתאות עם חברת אובליגור

  • by

חברת אובליגור הינה מוסד פיננסי מוביל המתמחה במתן משכנתאות וסיוע בגיוס ההלוואות לטיפול בחובות. לחברה צוות של אנשי מקצוע מנוסים המוקדשים לעזור לעסקים ולאנשים פרטיים למצוא את פתרונות המימון הטובים ביותר כדי לענות על צרכיהם.

אחד מתחומי ההתמחות המרכזיים של חברת אובליגור הוא משכנתאות. לחברה ניסיון רב בסיוע לאנשים פרטיים ועסקים בהבטחת משכנתאות הן מבנקים והן ממלווים חוץ בנקאיים. הצוות של אובליגור עובד בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות כדי להבין את מצבם הפיננסי הייחודי ולפתח פתרונות משכנתא מותאמים אישית העונים על צרכיהם, בכדי לטפל בחובותיהם.
לצוות אובליגור  יש את המומחיות והמשאבים לעזור.

שירותים נוספים בחברת אובליגור

בנוסף למשכנתאות, מעניקה חברת אובליגור גם סיוע בגיוס אשראי לעסקים ולפרטיים. לחברה יש הבנה עמוקה של נוף ההלוואות והיא יכולה לעזור ללקוחות לנווט בעולם המורכב של הלוואות. בין אם לקוח זקוק להלוואה לעסק כדי לטפל בחובות ובין אם אדם זקוק להלוואה אישית לטיפול בחובות, צוות אובליגור יכול לעזור במציאת פתרון המימון המתאים.

מנכ"ל חברת אובליגור, דני ליבנה, הינו איש מקצוע פיננסי ותיק ובעל ניסיון רב בתחום הכלכלי והפיננסי. לפני הצטרפותו לאובליגור שימש ליבנה בתפקידי ניהול במגזר העסקי, שם צבר ניסיון רב בפיננסים, אסטרטגיה ותפעול. ליבנה גם מוביל מחשבה מוערכת ומעביר תדיר הרצאות אורח במכללות בנושאים כלכליים.

שירות אישי ללקוחות אובליגור

אחת מנקודות החוזק המרכזיות של חברת אובליגור היא מחויבותה למתן שירות אישי לכל לקוח ולקוח. הצוות ב-אובליגור  מבין שלכל לקוח יש צרכים ויעדים פיננסיים ייחודיים, והם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות לפיתוח פתרונות מותאמים אישית העונים על צרכים אלו. 

לסיכום, חברת אובליגור הינה מוסד פיננסי מוביל המתמחה במתן משכנתאות וסיוע בגיוס  ההלוואות לטיפול בחובות. עם צוות של אנשי מקצוע מנוסים ומחויבות לשירות מותאם אישית, חברת אובליגור ממוקמת היטב לעזור לעסקים ולפרטיים למצוא את פתרונות המימון הדרושים להם כדי להשיג את יעדיהם הפיננסיים. צוות אובליגור  נמצא שם כדי לעזור.